۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

مهندس؟

-ترم 2، 13 واحد افتاده داشتم (از 18 واحد)، و معدلم شد 7.56.

-ترم 2 جاوا رو -0- شدم (چون روز امتحان پایان ترم حوصله نداشتم برم امتحان بدم).

-ترم 3 جاوا رو با 17 پاس کردم، بدون این که تو کل این دو ترم رامتین خسروی رو از نزدیک دیده باشم.

-ریاضی 2 رو 2 بار پاس کردم (منظورم این نیست که 1 بار افتادم و 1 بار پاس کردم، واقعا دو بار پاس کردم).

-بعد از این که آزمایشگاه سیستم عامل رو پاس کردم فهمیدم که این درس مال نرم‌افزاری‌ها است، نه ITها.

-3 ساله که هیچ تمرینی ننوشتم (حتی کپ هم نزدم).

-یه هفته بعد از این که استاد درس سیگنال بهم گفت که درس رو پاس شدم، نمره‌ی 7 برام تو edu رد شد، و چون ترمیم تموم شده بود، 2 ماه دنبالش دویدم تا بالاخره درس رو برام گرفتن.

-تنها کسی هستم که به قولش عمل کرد و برای admission گرفتن به بچه‌ها شام داد، و همچنین تنها کسی هستنم که ایران موندنی شدم.

-ترم آخر، امتحان پایان ترم DB رو ندادم، چون فکر می‌کردم که 2 بعد از ظهره، ولی 9 صبح بود، و دارم فارغ‌التحصیل نمی‌شم.

پ.ن. هر جا که دلتون خواست می‌تونین تو متن علامت تعجب بذارین.

۵ نظر:

آتنا گفت...

salam, khooB?

on nisT chat konim chera Dge?

kheili roo asabam age beporsam chera moondani shoD?

man hes mikonam narahate in matnet, >:D<

ps. manam kargahe computer terme 1 o ho3le nadashtam beram sare emtehanesh, albate shans avordam ke amali ham dasht => pas shod :D

Arian گفت...

Dude!!! Use a freaking calendar! :(
http://www.google.com/calendar

Ali D گفت...

@ Xapper: Does it have an alarm clock?!

A گفت...

use Rainlendar! ;) http://www.rainlendar.net/cms/index.php

sh گفت...

mitunam beporsam shoma az che daneshgahi admission gereftin?!
mamnun misham begin