۱۳۸۷ مهر ۳, چهارشنبه

Replacement

Shanbelileh: بچه‌ها، بیاین قسم یاد کنیم که تا بهشون نرسیدیم از این جا پا نشیم.
AghajOOni: این شات گان عجب حالی میده ها....
K…nK…n: با کلت هد شاتم کرد زن خراب!
Shanbelileh: من راستو می‌گیرم، تو هم از همون چپ شادش کن.
Shanbelileh: خوب سگ جست نزن مادر ناله!
AghajOOni: پس چرا اینا تو base ما هستن؟
Shanbelileh: خوب من گند زدم!
K…nK…n: جلو تیرای من وانستا!
Shanbelileh: خوب من اول اینجا بودم، تو برو اونور تر.
K…nK…n: ب.4.4 رو بذارین برای من.
AghajOOni: باشه!
K…nK…n: دهنت سرویس، چرا ورش داشتی؟
AghajOOni: :D
Shanbelileh: شُلش نکنین بچه‌ها، داشتیم بهشون میرسیدیم!
AghajOOni: کی ب.4.4 رو می‌خواد؟
K…nK…n: زر نزن بابا!
Shanbelileh: تو همون ور واستا، من و آقاجونی تو pool ـِ orgy شنا می‌کنیم.
..................
و این مکالمات به مدت 3 ساعت و نیم ادامه یافت!

۱ نظر:

Arian گفت...

baz khoobe kasi damagh-khare nagerefte in vasat